tammikuu, 2020

22tammi18:0019:00Onnistunut työyhteisö-viestintäWebinaari

Lisää

Lisätiedot

Aika: 22.1.20 klo 18-19
Paikka: internet

Miten viestintää tehdään menestyvässä työyhteisössä? Merkityksellisesti, osallistavasti, tietopohjaisesti, visuaalisesti, jatkuvasti yhdessä oppien. Kaikki viestivät ja kaikki on viestintää ja viestintä on muutosvoima, joka ohjaa yhteisön tavoitteisiin. Siksi työyhteisön vuorovaikutus- ja viestintätaidot ovat tärkeitä taitoja jokaiselle yhteisön jäsenelle ja elintärkeitä taitoja johtavassa roolissa toimivalle.

Webinaarissa sukellamme kuvitteellisen yrityksen kasvutarinaan itseämme kiinnostavassa roolissa. Kuvittelemme, että kuulumme ryhmään ihmisiä, jotka haluavat rakentaa itselleen parhaan työpaikan. Pian kutsumme mukaan lisää ihmisiä ja toiminta laajenee. Haluamme kaikkien ymmärtävän keitä olemme, mikä on työmme tarkoitus, mitkä arvot ohjaavat tekemistämme, millaista visiota ja tulevaisuutta kohti matkaamme. Haluamme kaikkien ymmärtävän toiminnan kehittämisen tavoitteet ja tietävän mitä niiden saavuttaminen vaatii. Keskeistä on arvostus, luottamus ja yhdessä tekeminen sekä tiedon hyödyntäminen jatkuvassa kehittämisessä. Tarvitsemme yhteisiä periaatteita, pelisääntöjä ja rakenteita. Rakennamme osallistavia kanavia. Kokeilemme uusia juttuja, otamme epäonnistumiset ja haasteet oppimiskokemuksina ja menemme eteenpäin!

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:

  • haluat oppia, miten työyhteisön jäsenenä vahvistat innostavaa ilmapiiriä
  • projekti/lähijohtajana valmennat joukkueesi onnistumaan yhdessä
  • johtajana teet mukaansatempaavaa strategista viestintää
  • avainhenkilönä rakennat osallistavaa organisaatio- ja viestintäkulttuuria

Kouluttajana toimii Johanna Tuutti, joka on ammattiviestijöiden, asiantuntijoiden ja johtajien henkilökohtainen valmentaja. Hänellä on satojen henkilö- ja ryhmävalmennusten kokemus viestintä-, työelämä- ja uravalmentamisesta. Koska viestintä ja vuorovaikutus on yhä teknologisempaa ja digitaalisempaa, niin Johanna auttaa valmennettaviaan myös kehittämään viestinnän työkalustoaan. Jokaiseen tekemiseen nimittäin löytyy työkalu ja jos ei löytyisikään, sellaisen voi rakentaa itse. Johannan yritysviestinnän johtamisen ja kehittämisen kokemus on IBM:stä ja Metsä Groupista. Ammatticoachina Johanna on hankkinut ICF:n PCC-sertifikaatin ja tällä hetkellä hän itse panostaa stoalaiseen luonteen lujittamiseen.

Ilmoittautuminen webinaariin

Webinaareihin voi osallistua vain jäsenemme. Jäsenyys tarkastetaan katto-organisaatiomme Akavan Erityisalojen jäsensihteereiden toimesta ja tarkastukseen kannattaa varata muutama päivä (viikonlopun aikana tarkastuksia ei tapahdu).

Webinaareihin ilmoittaudutaan UpPartnersin Uraportaalin kautta: www.urapalvelut.fi/akavanerityisalat

  1. Kirjaudu Uraportaaliin sähköpostiosoitteellasi
  2. Valitse haluamasi webinaari ja klikkaa ”Ilmoittaudu”
  3. Saat sähköpostiisi tiedon ilmoittautumisen hyväksymisestä sekä osallistumisohjeet
  4. Kaikista webinaareista tehdään tallenne. Jos et jostain syystä pääsekään katsomaan webinaaria reaaliaikaisesti, voit katsella/kuunnella webinaarin milloin tahansa sinulle parhaiten sopii. Tallenne on katsottavissa välittömästi webinaarin jälkeen uraportaalissa.

 

 

Aika

(Keskiviikko) 18:00 - 19:00

Paikka

internet

X